http://romaniiprefera.ro/ http://romaniiprefera.ro/ http://romaniiprefera.ro/
 
 
De la o idee de demult la mese incarcate pline de savoare, de la un vis la o realitate de a fi cei mai buni pe care ne-o asumam, de la un produs sigur la cele mai delicioase game, de la un roman pentru o tara intreaga...Aceasta este istoria si povestea celui mai bun producator de preparate din carne din Romania – povestea Cris-Tim.
<< gliseaza pentru a descoperi istoricul >>

1992

Inceputul unui vis ce avea sa devina, mai apoi realitate. Dintr-un mic chiosc de 12 mp avea sa se nasca si sa se dezvolte business-ul Cris-Tim

1994

Se deschid portile primei fabrici de mezeluri Cris-Tim. In scurt timp, fabrica ce producea 2 tone zilnic devine varful de lance pentru un business ce va oferi romanilor prospetime si calitate.

1997

Se elaboreaza si se pun bazele primei retele de distributie Cris-Tim.

1998

Constructia unei fabrici mai mari, fabrica ce poate gestiona 20 de tone de produse zilnic

2000

Renumele produselor Cris-Tim se raspadeste cu rapiditate in toata Romania. Se deschide primele centre nationale de distributie la Iasi si Craiova

2002

O reteta desavarsita naste un lovemark: Salamul Sasesc – cel mai apreciat si cumparat salam romanesc. Notorietatea produsului atinge cote inimaginabile iar Salamul Sasesc se afla pe mesele a milioane de romani. Succesul este datorat campaniei de publicitate care ramane mult timp intiparita in mintea consumatorilor Cris-Tim.

2003

Cris-Tim aduce in portofoliul sau gama de produse crud-uscate, cele mai nobile produse din industria carnii, pentru care s-a construit o fabrica noua pentru mezeluri la Filipestii de Padure. Cea mai importanta investitie romaneasca din zona, Fabrica Recunostinta, este supusa unui proces continuu de imbunatatire atat la nivelul tehnologiilor si utilajelor folosite, dar si al sistemelor de management si calitate adoptate.

2005

Se finalizeaza proiectul Recunostinta prin adaugarea a doua fabrici noi, in care se produc de atunci salamurile fiert afumate, sunci si alte specialitati. Sunt adoptate toate standardele de calitate si mediu prin care sunt respectate cele mai riguroase reglementari europene privind securitatea alimentara.

2006

Este anul schimbarilor in mai bine, anul in care sunt lansate trei ambalaje inovatoare: Fresh Box, Ideal Pack, Safe Pack, ambalaje ce ofera consumatorilor prospetime si savoare.

2007

Expertiza Cris-Tim inseamna un gust mereu special iar la mezleurile fier-afumate am fost si vom ramane experti. Pentru a pune in valoare gustul inconfundabil al salamurilor noastre implementam o solutie inovativa de ambalare denumita "Gust +".

2008

Anul uneia dintre cele mai de succes campanii nationala de vanzari, "Fiecare zi are gustul sau" campanie desfasurata in perioada 29.sep.-23.nov.2008, cu un mecanism inovator in industria de mezeluri, dublata de premii atractive (inclusiv mecanism pentru vanzatoari/retaileri).

2009

Inregistrand cifre de afaceri record, Cris-Tim primeste pentru prima data bine meritatul premiul Trusted Brands (Trusted Brand) la categoria de produse din carne, in urma celui mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Readers’s Digest in 15 tari, printre care si Romania. Tot in aceasta perioada se propun campanii integrate pe brandul : Alpinia : "Mezeluri cu noroc la bani!" (19.ian-29.mar.2009) si Cristim "Pofta buna si o masina pe saptamana" (30mar.-7.iun.2009)

2011

Cris-Tim introduce, in premiera pentru Romania, Tehnologia de Inalta Presiune, un proces de conservare a alimentelor 100% natural. Anul 2011 marcheaza si una dintre cele mai importante achizitii din piata de mezeluri a ultimilor ani si anume trecerea in portofoliul Cris-Tim a unui brand foarte indragit de romani: Matache Macelaru’. In 2011 se lanseaza si produsul "Family Sunca" in doua variante: vrac si feliata

2012

Este anul in care Cris-Tim le propune romanilor sa manace mai sanatos odata cu prima gama de mezeluri fara E-uri si fara conservanti: Vitality! Tot in 2012 se dezvolta prima gama de produse lactate Mandruta – cel mai bun exemplu de trasabilitate de la rod, la raft si mai apoi direct in casele romanilor.

2013

Anul unei noi campanii de succes marca Cris-Tim Cris-Tim iti hraneste visurile!" desfasurata in perioada 20.sep.-31.oct.2013

Locul 8 in "top 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013" - clasament ce are la baza studiul realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.

2014

Campanie de imagine "Salam Sasesc" desfasurata in perioada 17 mar.-25.mai.2015 (faza de concurs "Concursul Cris-Tim te face superstar", teasing si revealing cu noile vedete). Tot in 2014 se lanseaza gama de mezeluri feliate de la Matache Macelaru, intr-un ambalaj si o imagine inedita si se realizeaza un rebranding pentru produsele feliate Cris-Tim.
Anul 2014 aduce companiei Cris-Tim, pentru a sasea oara consecutive titlul de "Trusted Brand", titlu oferit in fiecare an doar unui numar redus de branduri care au reusit sa castige increderea consumatorilor romani. Cris-Tim este singurul producator de mezeluri din Romania care a primit acest titlu in 2009,2010,2011,2012,2013 si 2014.
De la materia prima, pana pe masa romanilor
Cea mai cunoscuta companie de pe piata de mezeluri si mai nou, lactate, din Romania, Cris-Tim este o afacere care s-a nascut, s-a dezvoltat si creste datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si a lui Radu Timis. Valorile cheie care imbraca toata filosofia Cris-Tim sunt: familie, calitatate, seriozitate, sanatate si creativitate. Sotii Timis au considerat intotdeauna angajatii si clientii Cris-Tim ca o extensie a familiei lor.

In fiecare zi suntem pe mesele a milioane de romani. Gustul desavarsit incepe prin alegerile noastre. Aceasta este intaia certitudine – ca bun cu bun se face. De sarbatori, pentru masa de dimineata, cand au musafiri, cand pregatesc o gustare sau pachetelele pentru scoala ale copiiilor lor, cand isi arata ospitalitatea sau cand doar au pofta de ceva bun, Romanii prefera Cris-Tim.

Din materii prime de cea mai buna calitate, de la furnizori de incredere, am reactualizat retete vechi sau am adus in atentia romanilor altele noi, toate pe gusturile acestora. Rigurozitatea unei sigurante alimentare de top descrisa printr-un procedeu unic in Europa – conservare indelungata prin inalta presiune, precum si o distributie rapida a produselor Cris-Tim au pus in milioane de farfurii din Romania cel putin cate un produs exceptional, de calitate. Tocmai de aceea Romanii prefera Cris-Tim.

Cris-Tim este prima optiune a romanilor, datorita gustului perfect echilibrat al celor mai bune preparate din carne. Cris-Tim a devenit felul preferat al tuturor romanilor deoarece au gasit exact ce isi doreau: acele produse gustoase, satioase, aspectuoase, dar mai ales sanatoase.

Le multumim romanilor ca au ales toate bunatatile pe care Cris-Tim vi le-a oferit cu atata drag si bucurie.